BARDZO DUŻO PYTAŃ

„Oczywiście, nauczyciele zadają w ciągu przeciętnego szkolnego dnia bardzo dużo pytań. Pół wieku temu Stevens (1912) szacował, że cztery piąte lekcji schodziło na pogadance-odpytywaniu. W badanej przez niego próbie nauczyciele szkół średnich zadawali w ciągu jednego dnia nauki średnio 395 pytań. Ale i nowsze badania przyniosły podobny rezultat: 10 nauczycieli pierwszej klasy stawiało uczniom dziennie przeciętnie 348 pytań (Floyd 1960); 12 nauczycieli klas początkowych podczas jednej lekcji (nauki przyro­dnicze) postawiło średnio 180 pytań (Meyer 1966); 14 nauczycieli klas pią­tych na jednej półgodzinnej lekcji (nauki społeczne) pytało uczniów około 64 razy każdy (Schreiber 1967).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.