Bilbordy czy ulotki?

Współczesna kampania reklamowa w niczym nie przypomina tych przeprowadzanych jeszcze kilkanaście lat temu. Wynika to przede wszystkim z rozwoju technologii oraz upowszechnienia  dostępu do Internetu. Dawniej jedną z najbardziej popularnych form mówienia o swoim produkcie były plakaty wielkoformatowe i ulotki, które wręczane były przechodniom w strategicznych miejscach naszych miast, bądź też podrzucane do skrzynek pocztowych. Z czasem taka forma kampanii reklamowej skutecznie zniechęciła wiele osób, ponieważ niechciane przez nich ulotki i tak zaśmiecały klatki schodowe czy ulice naszych miast. Dodatkowo papierowe plakaty zaczęły przeszkadzać wszelkiej maści chuliganom, którzy konsekwentnie je niszczyli. W związku z tym pojawiły się bilbordy. Wielkie elektroniczne tablice wyświetlały informacje o oferowanej przez nas usłudze i towarze. Dzisiaj coraz częściej decydujemy się na tego rodzaju formę reklamy. Oczywiście nie można powiedzieć, że bilbordy są lepszym rozwiązaniem niż ulotki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.