NAJWAŻNIEJSZE OTOCZENIE

Wszelako najważniejsze ze wszystkiego jest to, że otoczenie społeczne może wskazać uczniom, iż składniki myślenia krytycznego: interpretacja, kwestionowanie, wypróbowywanie możliwości, domaganie się racjonalnego uzasadnienia cie­szą się społecznym uznaniem”. Dzięki dyskursowi zatem uczniowie zyskują nie tylko okazję, żeby zająć się myśleniem, lecz — jeśli dyskurs przebiega właściwie — żeby uznać myśle­nie za czynność, której warto się oddawać.Wiedza o nauczaniu poszukującym, dyskursie i dyskusji w klasie powsta­wała jako rezultat badań utrzymanych w kilku tradycjach badawczych. Pier­wsza to badania programowe, w których chodziło o stwierdzenie efektywno­ści rozmaitych metod poszukujących mierzonej wpływem na myślenie uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Drążenie foremników