POMYSŁY I OPINIE

Pomagaj Naprowadzaj, podpowiadaj, wskazuj. Na przykład: „Pamiętamy, że prezydentem w 1828 roku był bohater wojny z 1812”.Utrzymuj ucznia w poczuciu odpowiedzialności. Na przykład: „Dziś rzeczywiście nie umiałeś opowiedzieć o prezydencie Jacksonie, ale idę o za­kład, że kiedy jutro cię spytam, będziesz wiedział”.Aczkolwiek od sztuki stawiania pytań w znacznym stopniu zależy efek­tywność dyskusji i nauczania poszukującego, równie istotne są inne rodzaje zachowania werbalnego nauczyciela, a zwłaszcza reagowanie na uczniowskie pomysły i opinie. Chodzi bowiem o rozciągnięcie myślenia uczniów na nowe treści i sprawienie, by stali się świadomi własnych procesów myślowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.