PRÓBKI BADAŃ

Drugą tworzyli antropologowie, lingwiści, psychologowie ekologicz­ni i socjologowie. Prowadzili oni badania opisowe tego, co dzieje się w kla­sie, zwłaszcza jak nauczyciele i uczniowie posługują się językiem mówionym. Trzecia to badania proces — rezultat, opisywane w poprzednich rozdziałach. W badaniach tych chodziło o ustalenie, jak dane postępowanie nauczyciela wpływa na pożądane rezultaty uczenia się. Czwarta — nauka poznawcza,której także już wspominaliśmy. Wyjaśnia ona, jak uczniowie przyswajają przetwarzają informacje i jak postępuje rozwój zdolności poznawczych. Oczywiście, możemy tu sięgnąć tylko po próbki badań z każdej tradycji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.