PYTANIA I WYNIKI

Należy wszelako pamiętać, że badania, na których oparł się Rosenshine, były prowadzone w klasach młodszych, złożonych w większości z dzieci rodzin o niskiej pozycji społeczno-ek onomi­cznej. Kilka lat później Redfield i Rousseau (1981) na podstawie innych zebranych badań zakwestionowali z kolei pogląd o wyższości pytań fakto­graficznych. Z ich danych wynikało, że pytania wyżej zorganizowane i za­chęcające do myślenia wpływają korzystnie na osiągnięcia i myślenie uczniów.Badania nad związkiem między pytaniami rozmaitych rodzajów a wyni­kami uczenia się i myśleniem prowadzono także w ostatnim dziesięcioleciu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.