W KOLEJNYCH BADANIACH

Ned Flanders w kolejnych badaniach prowadzonych na prze­łomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych przekonywająco wykazał, że komunikowanie się w klasie jest zdominowane przez nauczyciela. Dwie trze­cie słów w ciągu lekcji wypowiada nauczyciel (Flanders 1970). Podo­bne obserwacje poczynił John Goodlad w swoich rozległych badaniach nad szkołą. Pogadanka-odpytywanie towarzyszy nam do dziś. W roku 1989 Richard i Particia Schmuck (w druku) zbierali dane badawcze w amerykańskich szkołach wiejskich.Dotarli do 25 okręgów szkolnych w 21 stanach; przepro­wadzili wywiady z 212 nastolatkami na temat ich szkolnych doświadczeń i obserwowali lekcje w ponad 30 klasach w szkołach średnich.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Drążenie foremników