WYTWORZONE WZORCE

Dyskurs wytwarza swoiste wzorce uczestnictwa i w konsekwencji wydatnie wpływa na ład w klasie. Inaczej rzecz ujmując, słowa wypowiadane przez nauczycieli i uczniów stanowią społeczne spoiwo łączące w całość życie klasy.Połączenie czynnika poznawczego ze społecznym uwidacznia się najlepiej w tym, jak sposób społecznego uczestnictwa wpływa na myślenie i roz­wój poznawczy. Resnick i Klopper (1989, s. 8—9) stwierdzili, że „otoczenie społeczne dostarcza sposobności modelowania efektywnych strategii myśle­nia. Sprawnie myślący członkowie grupy, często nauczyciele, czasami za­awansowani w nauce koledzy demonstrują należyte sposoby atakowania problemów, analizowania tekstu, konstruowania argumentów. (…)

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.