Aromamarketing

Współczesny świat zmienia się na naszych oczach. Na naszych oczach pojawiają się także najróżniejsze oddziaływania marketingowe, które maja na celu przyciągniecie klienta do danego miejsca. W ostatnich miesiącach możemy spotkać się ze stosunkowo nowym oddziaływaniem jakim jest aromaterapia. Na czym polega to działanie? Najprościej mówiąc na wprowadzeniu człowieka w dobry nastrój przy użyciu odpowiednich aromatów. Klient wchodząc do sklepu atakowany jest przez przyjemne zapachy.  Co za tym idzie? Zaczynamy postrzegać dane miejsce lub dany produkt z konkretnym zapachem. Jeśli w innym miejscu poczujemy konkretny aromat od razu przypomni się nam wcześniejsze doświadczenie. Konsekwencja tego oddziaływania jest fakt, iż zaczynamy dokonywać zakupów tylko i wyłącznie w miejscach, w których ładnie pachnie. W ten łatwy i niedrogi sposób można zyskać rzesze klientów. Co ważne przyciąganie zapachem od bardzo dawna wykorzystują restauracje i lokale gastronomiczne, które w ten sposób przyciągają kolejnych zainteresowanych ich usługami i towarami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.