Hierarchia wartości współczesnego człowieka

Nawet we współczesnym, zepsutym świecie, istnieją wartości ponadczasowe, których nie może nic obalić. Są to: rodzina, miłość, przyjaźń, ojczyzna, tradycja. Reklama chętnie sięga po te środki, by pokazać produkt od jak najlepszej strony. Producenci przekonują, że tylko używając proszku X, dana kobieta może być dobrą matką i zapewnić swojej rodzinie, co najlepsze. Często ukazują sielski obraz szczęśliwej, wielopokoleniowej rodziny, w której atmosferę buduje właśnie ich produkt. Wiedzą, że w ten sposób odwołują się do największych tęsknot, że klienci wybiorą w sklepie ich produkt, by chociaż przez chwilę poczuć się dokładnie tak, jak postaci przedstawione w ich filmie reklamowym. Oczywiście, wszystko to okazuje się niczym więcej, jak przyjemnym złudzeniem. Ludzie, dążąc do szczęścia, spróbują wszystkiego, co może podarować im chociaż namiastkę spełnienia marzeń. W Polsce równie popularne jest odwoływanie się do tradycji i uczuć patriotycznych. Producenci wiedzą, że podkreślając rodzime pochodzenie danego produkty, przekonają do niego klientów, którzy silnie identyfikują się z miejscem urodzenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.