POZIOM TRUDNOŚCI PYTANIA

Poziom trudności pytania mówi o możliwości udzielenia przez ucznia poprawnej odpowiedzi bez; wzglę­du na stopień rozwoju umysłowego. I w tym przypadku badania dostarczyły niejednorodnych wyników. Na ich podstawie Brophy i Good (1986, s. 362, 363) radzą: „Widać wyraźnie, że znaczna część, może trzy czwarte, nauczy­cielskich pytań powinno wywołać prawidłowe odpowiedzi (…). Reszta pytań, a przynajmniej ich większość, powinna wywołać odpowie­dzi rozbudowane, choćby fałszywe lub niepełne, ale nie będące prostym i zamkniętym wynikiem pytania; nie powinno być tak, żeby pytania pozosta­ły w ogóle bez odpowiedzi”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.